במושב רחוב, קרוב לבית שאן שוכן לו מתחם "פנינת המעיינות" ובו 3 סוויטות מרשימות ומפוארת. אם אתם מעוניינים בחופשה מושלמת במקום שיש בו שקט, רוגע, כיף ואווירה פסטורלית, שווה לכם להגיע לצימרים של "פנינת המעיינות". מהרגע שתיכנסו למתחם הצימרים, תוכלו להתפעל מהעיצוב המהמם של המקום, פינות הישיבה בחוץ וכל הירוק שמסביב. הצימרים מעוצבים בסגנון מודרני נקי עם שילוב של אבנים ותקרה מעץ. בקיצור, שווה לקפוץ לשם 🙂

מה כולל האירוח?

  • מיטה ענקית נוחה מאד.
  • מטבח מאובזר עם מיקרוגל, פלטה חשמלית, מקרר עם חלב, קומקום, מכונת קפה, כלי אוכל, מיחם לשבת.
  • מסך טלוויזיה עם כבלים.
  • ג'קוזי מפנק.
  • מזגן.
  • חדר רחצה מרווח עם סבונים אישיים ריחניים, שמפו, מרכך ומגבות רכות.
  • מרפסת פרטית עם חצר ופינות ישיבה.
  • בקיץ, בריכת שחייה משותפת שמסביבה דק מעץ, ערסלים, מיטות שיזוף, עמדת מנגל ועוד…
  • חנייה פרטית.
  • נגישות חלקית לנכים.
  • ניתן לקבל עד הסוויטה ארוחת בוקר, בתיאום מראש. 

אטרקציות ומסלולי טיול בסביבה

אספנו עבורכם את כל האטרקציות השוות שיש בקרבת הצימרים וריכזנו הכל לרשימה אחת לפי המרחק מהצימר- מהקרוב לרחוק… תהנו!

גן גורו

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מצימר "פנינת המעיינות" תוכלו ליהנות מפארק גן גורו שנמצא בניר דוד. זה פארק אוסטרלי ייחודי מסוגו ובו בעלי חיים וצמחים מאוסטרליה. הקנגוריים חופשיים בפארק וניתן ללטף ולהאכיל אותם. בנוסף, יש קואלות, תוכים, כל מיני זוחלים ועוד… הכניסה בתשלום. 

גן לאומי בית שאן

10 דקות נסיעה מצימר "פנינות המעיין" ואתם במקום שמכיל היסטוריה, טבע ומורשת. בתוך הגן הלאומי תוכלו לראות שרידים של בית שאן הרומית והביזנטית. תוכלו לצפות במיצג אור קולי מרהיב, לטייל ולראות שרידים מבית שאן הרומית ביזנטית ולעלות לתצפית מרהיבה.

גן השלושה

או בשמו העממי- הסחנה, הוא המקום הכי כייפי לבלות בו. במרחק של כ-10 דקות נסיעה מהצימר, תיהנו ממקום ענק עם דשא רחב, אפשרות לפיקניקים, פינות מנגל, שולחנות ומפלים מדהימים לשחייה. המים נעימים וניתן להעביר במקום יום שלם בכיף. בקיצור, מומלץ בחום!

פארק המעיינות

במרחק של כרבע שעה נסיעה מהצימר תוכלו להגיע לגן עדן! באמת… לא סתם כתבנו פוסט שלם על פארק המעיינות עם המלצה חגיגית להעביר שם יום כיף שלם. הכניסה לפארק חינמית וניתן להשכיר אופנים/ רכב/ שאטל בשביל טיול בתוך הפארק. תבואו עם בגד ים והמון מצב רוח!

גני חוגה

מעיינות "חוגה" זורמים בין שלושה אגמים קסומים שנמצאים במרחק נסיעה של כרבע שעה מצימר "פנינת המעיינות". הפארק מושלם לבילוי בתוך המים, פיקניק ושעשועים לילדים- גלישה באומגה ישירות לתוך המים. הכניסה בתשלום.

שמורת הגלבוע

שמורת טבע שהכניסה אליה היא ללא תשלום והנוף שנשקף מאתרים הנמצאים בה הוא עוצר נשימה. אל תשכחו להביא מצלמה:) שמורת הגלבוע נמצאת במרחק של כ-35 דקות נסיעה מצימר "פנינת המעיינות". בשמורה יש את הר שאול, גבית יהונתן, חורבת נר, הר ברקן, עין הסמל ונחל יצפור. בחלק מהמקומות ניתן לעשות פיקניק נחמד ואפשר גם לטייל. אם תרצו עוד מידע, תוכלו להיכנס לאתר של רשות הטבע והגנים

חמת גדר

אטרקציה לזוגות ולכל המשפחה במרחק של כ- 40 דקות נסיעה מצימר "פנינת המעיינות". באתר יש מעיינות חמים שעומדת על 42 מעלות לאורך כל השנה. הרחצה במעיינות עוזרת לרוגע ויש להן סגולות רפואיות רבות. מתחם המעיינות כולל בריכות גדולות, ג'קוזי, מפלי מים ומיטות נוחות מסביב. בנוסף, ישנה מסעדה וטיפולי ספא. הכניסה בתשלום. 

מעיינות חמי טבריה

אתר נופש מושלם השוכן על שפת הכנרת ונמצא במרחק של כ-40 דקות נסיעה מצימר "פנינת המעיינות" במקום מרחצאות מים תרמו מינרליים חמים, בריכות שחייה, בריכת מים מתוקים לפעוטות (בקיץ), חדר כושר, מתחם ספא, מדשאות ועוד… הכניסה בתשלום. 

אטרקציות נוספות

בסביבה יש המון טיולי טרקטרונים, ג'יפים, רכיבה על סוסים, טיולי אופניים ועוד…

 

חדש!!! מעוניינים להגיע לצימר שאהבתם ולשלם את המחיר הכי זול?!

אצלנו תשלמו את המחיר הנמוך ביותר לצימר.. זה באמת כך…

מה שעליכם לעשות הוא להיסגר על הצימר שאתם מעוניינים ולחפש מה המחיר הכי זול לצימר שמצאתם עבורכם ברחבי האינטרנט. רק אצלנו – אנו מבקשים מכם לבדוק מחירים ב-Booking ו/או אתרי צימרים אחרים ולשלוח לנו צילום של ההזמנה המבוקשת עם כל פרטי ההזמנה והמחיר רגע לפני התשלום.. ותקבלו בסבירות גבוהה מאוד לתשובה חיובית הצעת מחיר זולה יותר.

זהו! כן, כן… כל כך פשוט 🙂 אנחנו ננסה להוזיל לכם עלויות תוך פרק זמן קצר.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לבקשה להצעת מחיר פרטית לצימר שאהבתם או פשוט לצוטט איתנו כאן למטה (מומלץ!!!).